Forum -FORUM WAL SIE NA RYJ- bf.one.pl Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
[MU] Resident Evil 3 Nemesis

 
Odpowiedz do tematu    Forum -FORUM WAL SIE NA RYJ- bf.one.pl Strona Główna » Magazyn Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
[MU] Resident Evil 3 Nemesis
Autor Wiadomość
Fredi
***



Dołączył: 17 Gru 2005
Posty: 2010
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5


Post [MU] Resident Evil 3 Nemesis
Resident Evil 3 Nemesis



[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Hasło: capcom
Walki z Nemesisem, należy unikać jak tylko to możliwe. W całej grze spotkasz go, aż 13 razy, ale tylko w wypadku 3 z nich jesteś zmuszony do rozprawy. Inna sprawa, iż pokonując go, za każdym razem otrzymujesz coś interesującego. Są to m.in. pakiety z amunicją czy sprayami leczącymi, ale także dodatkowe bronie jak ulepszony pistolet Eagle 6.0, czy shotgun Benelli M3S.

Na początku po prostu uciekaj przed zombie, aż dotrzesz do magazynu. Gdy gość zatrzaśnie się w ładowni z dołu weź amunicję, spray leczący (first aid spray). Schodami na górę wejdź do biura. Znajduje się tu skrzynia i maszyna do pisania, przy pomocy której możesz zapisać sytuację. Potrzebny do tego będzie ci tusz (ink ribbon), więc przez całą grę pieczołowicie go kolekcjonuj. Zabierz proch (Gun Powder A). Używająć prochu wraz z reloading tool otrzymujesz naboje (w zależności od rodzaju prochu, tworzysz amunicję do konkretnego rodzaju broni - więcej na ten temat znajdziesz w książce którą posiadasz od samego początku gry). Weź klucz (werehouse key) i wyjdź tylnymi drzwiami. Od razu skręć w lewo i wejdź w drzwi na końcu. Podążaj dalej ulicą, aż dotrzesz do drzwi z których wyskoczy banda zombie. Na dole znajdziesz shotguna i paliwo do zapalniczki (lighter oil). W alejce naprzeciwko drzwi znajdziesz roślinki (zielone leczą, czerwone wzmacniają efekt, a niebieskie odtruwają). Znajdź ulicę z knajpą i idź aż zobaczysz schody przeciwpożarowe. Tam znajdziesz mapę centrum (uptown) i roślinki. Wejdź do baru tylnym wyjściem. Znajdziesz tam pocztówkę (clock tower postard) i zapalniczkę (lighter) którą od razu napełnij paliwem. Znajdź drzwi obwiązane liną, gdy zombie przebiją przez zaporę, cofnij się i strzel w beczkę. Od trupa zabierz zdjęcie (Photo A). Linę na drzwiach przepal zapalniczką. Udaj się przed posterunek policji. Po raz pierwszy spotkasz na swej drodze Nemesisa. Jest niesłychanie odporny, uzbrojony w bazookę i gdy cię złapie i rozjarzy mu się ręka to właściwie po tobie. Na razie proponuję darować sobie bliższą znajomość z tym panem i uciec na posterunek, ale wybór naturalnie należy do was.

W głównej sali zwróć uwagę na komputer, zabierz mapę posterunku i naboje. Idź do kolejnego pomieszczenia, w biurze od trupa zabierz raport (Marvin's raport) i naboje do strzelby (shells). W pokoju ewidencyjnym zabierz niebieski klejnot (blue gem) i zwróć uwagę na szufladę z zamkiem szyfrowym. Z pokoju konferencyjnego zabierz kartę S.T.A.R.S. Przy maszynie do pisania znajdziesz dziennik (David's memo), tusz i proch. Wracaj do komputera w głównej sali i uruchom go za pomocą karty. Otrzymasz kombinację do zamka szyfrowego w pokoju ewidencyjnym (u mnie było to 0131). W szufladzie znajdziesz klucz (emblem key). Zapisz stan gry i idź na górę do pokoju S.T.A.R.S. Weź wytrych (lockpick), fax (fax Kendo gun shop), naboje, spray leczący i granatnik (grenade launcher) z szafy. Czeka cię teraz walka z Nemesisem, który dostał się na posterunek. Przy odrobinie szczęścia powinna udać ci się ta sztuka, jeśli nie chcesz zdobyć ulepszone pistoletu to po prostu ucieknij. Od pokonanego potwora zabierz części broni (Eagle Parts A). Opuść posterunek i znajdź najbliższe zamknięte drzwi (na mapie zaznaczone na czerwono). Otwórz je wytrychem, przy trupie znajdziesz amunicję i dziennik (merc's diary). Za rozbitym autobusem znajdziesz wejście do garażu. Z garażu zabierz przewody (power cables). Z następnego pomieszczeni zabierz mapę (downtown map). Udaj się do restauracji. Tam zabierz miejski przewodnik (city guide), proch i stażacki bosak (fire hook). Za pomocą bosaka podnieś klapę w podłodze i zejdź na dół. Przy zwłokach znajdziesz zielony klejnot (green gem). Na zachód od restauracji jest pomieszczenie ze skrzynią i maszyną do pisania, gdzie znajdziesz także zerdzewiałą korbę (rusted crank). Udaj się teraz do redakcji (newspaper). W środku podsuń drabinkę pod włącznik na ścianie, wejdź na nią i włącz zasilanie. Znajdziesz tu też fotografię (Photo B) i spray leczący. Kliknij przycisk obok zamkniętych drzwi i wejdź na górę. Spotkasz tam Carlosa - najemnika korporacji Umbrella. Po chwili pojawi się Nemesis, przed którym proponuję uciekać przez okno (na dole możesz znaleźć czerwone kwiatki). Gdy w dalszej części gry Nemesis zniknie z budynku, możesz tu wrócić i z pokoju zabrać notatki dziennikarza (reporters memo), zdjęcie (Photo C) i proch.

Z obydwoma klejnotami (hmm...) udaj się przed zamkniętą bramę ratusza, gdzie znajduje się zdobiony szlachetnymi kamieniami zegar. Włóż w zdobienia dwa brakujące kamienie, a brama się otworzy. Znajdź dworzec (trolley), na miejscu znajdziesz przy zwłokach naboje do strzelby i zielone roślinki. Wejdź do wagonu, przeczytaj notatnik maszynisty (mechanic memo). Przyjrzyj się mechanizmowi i użyj na nim przewodów. Przejdź do drugiego wagonu. Spotkasz tam Carlosa i dwóch innych najemników Umbrella - Nicholaia i Mikhaila. Dojdziecie do wniosku, iż jedynym sposobem ewakuacji jest uruchomienie pociągu. Z przedziału maszynisty zabierz klucz (wrench). W drodze powrotnej z rozbitego samochodu wyskoczą zombie, można z niego zabrać proch. Przechodząc obok ratusza, wejdź na trawnik gdzie znajduje się posąg. Wciśnij przycisk i zabierz z rąk posągu książkę (bronze book). Udaj się teraz na stację benzynową (gas station). Na otworze przy drzwiach użyj zerdzewiałej korby, a gdy się złamie to klucza francuskiego. Weź proch, spray leczący, za pomocą elektrycznego zamka (prosta zagadka) otwórz szafkę i zabierz olej maszynowy (machine oil). Po chwili spotkasz Nicholaia który spowoduje przypadkowo pożar - uciekaj stąd jak najszybciej. Po wybuchu odnajdź fontannę ścienną (z pewnością już przechodziłeś obok niej, jest na zewnątrz restauracji), w puste miejsce włóż książkę z brązu i zabierz kompas. Włóż go w ręce posągu przy ratuszu, otrzymasz baterię do windy (battery). Obok nieczynnej windy także już przechodziłeś więc powinieneś znać jej lokalizację. Użyj na niej baterii i zjedź na dół.

Droga zaprowadzi cię do podstacji (substation). W środku przełącz maszynę w tryb manualny. Aby otworzyć drzwi należy ustawić w maszynie odpowiednie napięcie. Aby otworzyły się pierwsze wciśnij kombinację: niebieski, czerwony, niebieski, czerwony, aby drugie: niebieski, niebieski, czerwony, niebieski. W pierwszym pokoju znajdziesz Magnum. Gdy w pewnym momencie pojawi się animacja z zombimi chcącymi przebić się przez siatkę, spokojnie włącz napięcie. W drugim pokoju znajdziesz znajdziesz bezpiecznik (fuse), który od razu możesz wymienić w pociągu. Spotkasz tam ponownie rannego najemnika Mikhaila. Udaj się teraz do miejsca, gdzie do ściany przytwierdzone były węże strażackie (fire hose). Odkręć jeden za pomocą klucza francuskiego. Wróć na płonącą ulicę, gdzie w ścianie budynku znajdował się hydrant. Za pomocą węża strażackiego ugaś pożar. Zajdź do biura (sales office), spotkasz tam Carlosa i drugą korbę. Przeczytaj raport (menagers report) i fax (business fax). Za pomocą pilota (remote) włącz reklamówkę, a poznasz hasło otwierające drzwi (adravil). W magazynku znajdziesz uzdatniacz oleju (oil additive), dodaj go do posiadanego oleju, a otrzymasz zmieszany olej (mixed oil). Gdy będzie wychodził nastąpi masowy atak zombie. Zwróć uwagę na dwa zawory przy rurach i użyj ich do odparcia ataku (odstrzel je po prostu gdy zombie się zbliżą, oszczędzisz tym wiele amunicji). Idź na tyły baru i za pomocą drugiej korby otwórz magazyn - znajdziesz tam amunicję do wyrzutnika granatów (grenade rounds). Podążaj w stronę pociągu. W garażu, gdy ziemia rozstąpi ci się pod nogami, prędko wespnij się na górę. Ponowny zawał zdarzy się przy ratuszu, tym razem nie unikniesz spadnięcia w dół. Czeka cię tu walka z potworem, którego nie da się ominąć, musisz go pokonać. Uruchom obydwa włączniki i spuść drabinę w dół. W pociągu użyj oleju. Gdy zbliży się katastrofa, pociągnij za awaryjny hamulec.

Ockniesz się w pobliżu rezydencji, do której dostań się jak najprędzej uważając na latające ptaszyska. Znajdź kaplicę, tam możesz zapisać grę. Zabierz klucz do wieży (clock tower key). Otwórz nim drzwi. W jadalni spotkasz Carlosa. Następny pokój to hall. Znajdziesz wyrzutnik min (mine thrower - eksperymentalną broń korporacji Umbrella, możesz np. wystrzelić pocisk w podłogę i czekać, aż ktoś na niego wejdzie), plan operacji ewakuacyjnej (operation instruction) i mapę (clock tower map). W rogach pokoju znajdziesz pozytywki a przy nich zapisy (DUDDUD i UDUUDU). Pora zwiedzić dalszą część parteru. W kolejnym pomieszczeniu znajdziesz amunicję do granatnika (grenade rounds), pocztówkę (art picture postcard) i tusz. Zapamiętaj zamknięte drzwi i podążaj dalej. Gdy obrazek odpadnie ze ściany zabierz klucz (clock tower key) i proch A i B ze stolika. Dalej możesz nie iść, gdyż nic tam nie ma i spowoduje to tylko atak zombie. Wróć do hallu i wejdź schodami na górę. Tam biegnij, gdyż korytarz jest zamieszkały przez gigantyczne pająki. Na balkonie zabierz czerwone roślinki i użyj klucza na miedzianej tablicy (copper plate). Gdy drabina zjedzie na dół wejdź po niej do pomieszczenia z mechanizmem zegarowym. Zabierz srebrną zębatkę (silver gear), proch i podejdź do mechanizmu pozytywki. Należy ustawić ją tak aby nie zafałszałowa. Jest to zagadka tak prosta (no chyba, że słoń podeptał ci wielokrotnie małżowiny uszne), że rozwiążesz ją byskawicznie bez podpowiedzi, którą znalazłeś wcześniej (UDUUUDU - U(p) D(own)). Gdy melodia zagra prawidłowo (musisz użyć polecenia play będąc na ostatnim przełączniku), otrzymasz łańcuszek (chronos chain). Połącz go z kluczem (clock t key), a uzyskasz nowy klucz (chronos key). Zejdź na balkon, gdy pojawi się Nemesis użyj kabla zasilającego (cord). Gdy runie na ziemię zabierz mu części broni (Eagle Parts B). Gdy połączysz je z Eagle Parts A otrzymasz nową broń STI Eagle 6.0.

Zejdź na dół do zamkniętych drzwi i otwórz je nowym kluczykiem. Korytarz za nimi pokonaj biegiem z powodu pająków, jednak po drodze zabierz ze zwłok amunicję do granatnika. W następnym pomieszczeniu, przy zwłokach znajdziesz notatnik (mercs pocket book), przy posągach trzy kule, a w dalszej części pomieszczenia amunicję do mine throwera i dzwon, którego Jill nie da rady przesunąć. Użyj kul na obrazach z zegarami w następującej kolejności - bursztynowa (amber), obsydianowa (obsidian) i kryształowa (crystal). Otrzymasz złotą zębatkę (gold gear). Wróć na wieżę i połącz złote i srebrne koło zębate. Umieść je w mechaniźmie, a zegar zacznie bić. Weź najlepszą broń i apteczki, oraz zapisz koniecznie sytuację i schodź na dół. Na dole czeka cię spotkanie z Nemesisem, który zatruje cię wirusem. W walkę wmiesza się Carlos, który pozbawi Nemesisa broni. Dalsza część walki należy jednak do ciebie. Po wygranej Jill straci przytomność, z powodu wirusa. Tymczasem ocknie się Carlos i to właśnie w jego postać teraz się wcielisz.

Gdy pozostawisz Jill w kaplicy udaj się do pomieszczenia z dzwonem. Przesuń go i wyjdź na zewnątrz. Wejdź do szpitala. Gdy pojawi się potwór natychmiast wejdź w drzwi po prawej. W pomieszczeniu znajdziesz tusz i spray leczący. W kolejnym pokoju znajdziesz niebieską roślinkę, dyktafon (tape recorder), mapę szpitala, naboje do pistoletu i dziennik dyrektora (director's diary). Przy windzie włącz system rozpoznawania głosu i włącz dyktafon. Zjedź na piętro B3, spotkasz tam najemnika z Umbrelli, który powie ci, iż Nicholai jest zdrajcą i po chwili zginie od bomby podłożonej w sejfie. W laboratorium weź pojemnik z substancją (medium base) i instrukcję (medical instruction manual). Włącz prąd (pojemniki opróżnią się z płynu) i włóż pojemnik z substancją do urządzenia. Następnie musisz tak manipulować dźwigniami, aby dwa wskaźniki się wyrównały. Otrzymasz składnik szczepionki (vaccine medium). Uciekaj z pomieszczenia, gdyż za chwilę stwory wydostaną sie z pojemników. Wjedź windą na poziom 4F. Z pokoju 401 zabierz dwie zielone roślinki i szyfr od zwłok (104). Idź do data room, znajdziesz tam naboje, klucz (sick room key) i fotografię (photo D). Kluczem otwórz pokój 402, tam przepchnij szafkę w kąt na N-W. Odsłoni się sejf, z którego zabierzesz kolejny składnik szczepionki (vaccine base). Gdy wymieszasz go z poprzednim, otrzymasz pełnowartościową szczepionkę. Wracaj z nią do Jill (uwaga bomba, lepiej opuść szpital jak najprędzej). Po drodze ponownie spotkasz Nemesisa, unikaj z nim walki. Gdy Jill zostanie uleczona, znów przejmiesz nad nią kontrolę.

Uciekając przed Nemesisem, wyjdź drzwiami które blokował dzwon. Otwórz wytrychem drzwi naprzeciwko, znajdziesz tam tusz, klucz (park key), amunicję do wyrzutni min (MT. Rounds) i fotografię (photo E). Wejdź do parku. Kieruj się na wschód, przy pierwszych zwłokach znajdziesz klucz (park key), a przy drugich naboje do magnum. Po zachodniej stronie znajdziesz mapę parku, zielone roślinki oraz zbiornik wodny. Jak opróżnić go z wody dowiesz się wskakując do niego i czytając tablicę informacyjną. Schodząc do kanału i wychodząc drugą stroną znajdziesz się na cmentarzu (2 czerwone roślinki). Drzwi otworzysz znalezionym przy zwłokach kluczem. Znajdziesz tam żelazną rurkę (iron pipe), a także proch A i B. Zapalniczką rozpal palenisko, a rurą przebij otwór do kolejnego pomieszczenia. Tam podnieś raport (supervisor raport), tusz, kolejny klucz, faks (fax from HQ) i pociski do granatnika. Po wyjściu spotkasz Nicholaia. Po rozmowie wyjdź z budynku. Po chwili czeka cię rozprawa z gigantycznym robakiem. Po walce wróć do parku. Idź na wschód do ostatnich zamkniętych drzwi.

Na moście zepchnij Nemesisa w dół i wejdź do opuszczonej fabryki. Otwórz drzwi na końcu korytarza, spotkasz tam Carlosa, znajdziesz klucz (facility key), tusz, i dziennik (managers diary). W kolejnym pomieszczeniu tak manipuluj przełącznikami pary, aby się dostać do włącznika prądu. Wróć na korytarz i otwórz środkowe drzwi kluczem. Znajdziesz tam mapę fabryki (dead factory map) i dysk systemowy (system disk). Zjedź windą na dół, tam przy basenie znajdziesz naboje do strzelby. W kolejnym pomieszczeniu zabierz instrukcję (security manual) i próbkę wody (water sample). Zejdź schodami w dół, umieść próbkę wody w maszynie i ustaw wykres tak, aby się zgadzał z pierwotnym. Za każdym razem wykres jest inny, więc nie mogę podać sposobu rozwiązania tej zagadki. Gdy ci się to uda, otworzą się drzwi na piętrze. Za nimi spotkasz Nicholaia. Gdy zabije go Nemesis, użyj dysku systemowego na terminalu. Czeka cię kolejna rozprawa z Nemesisem, musisz dosłownie go zdemolować. Podczas walki odstrzeliwuj kurki, tak by z rur wyciekały chemiczne sustancje. Potrafią one dać się twojemu przeciwnikowi ostro we znaki. Po walce ze zwłok jednego z naukowców wysunie się karta, użyj ją do otwarcia drzwi. Udaj się teraz do windy na kartę (w pomieszczeniu z parą). Gdy nią zjedziesz znajdziesz tam sporo przydatnego stuffu. Otwórz teraz drzwi z zamkiem na kartę. Znajdziesz się w pomieszczeniu radiowym, porozmawiasz z Carlosem i weźmiesz radar namierzający rakietę zmierzającą na miasto. Jak tylko spróbujesz zejść na dół radar się uaktywni i do tej chwili zaczyna tykać czas - rakieta z ładunkiem atomowym zbliża się do Racoon City. Zejdź na dół, ze skrzyni zabierz najpotrzebniejsze rzeczy - czeka cię finałowa walka. W pomieszczeniu uruchom komputer. Po chwili pojawi się Nemesis, w niczym już nie przypominający ludzkiej postaci. Przepchnij baterie w kolejności numerycznej (dla niekumatych: 1, 2 i 3). Od tej chwili działo ładuje się i samoczynnie strzela. Tobie pozostaje jedynie zwabienie Nemesisa pod jego lufę. Oczywiście możesz też przy okazji używać broni konwencjonalnej. Zaznaczę jeszcze iż gra ma 7 zakończeń, ze wszystkimi postaciami występującymi w Resident Evil 1-3. No i oczywiście możesz kontynuować zabawę przy Resident Evil 3: Mercenaries...


Post został pochwalony 0 razy
Pon 16:38, 09 Sty 2006 Zobacz profil autora
Kowal
Twój stary
Twój stary



Dołączył: 16 Gru 2005
Posty: 1629
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ZNIENACKA

Post
Wymagania ?


Post został pochwalony 0 razy
Pon 16:41, 09 Sty 2006 Zobacz profil autora
SZEFU
REAL GANGSTA'
REAL GANGSTA'



Dołączył: 05 Gru 2005
Posty: 1246
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z piekła rodem...

Post
Znikome śmiało zasysaj. Giera zajebista mam na CD. Wstyd nie przejść całej. Dwie poprzednie podobały mi sie bardziej ale ta też fajniutka. POLECAM


Post został pochwalony 0 razy
Pon 16:49, 09 Sty 2006 Zobacz profil autora
Kowal
Twój stary
Twój stary



Dołączył: 16 Gru 2005
Posty: 1629
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ZNIENACKA

Post
NO TO JAK TAK MÓWISZ TO ŚCIAGAM.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 16:52, 09 Sty 2006 Zobacz profil autora
Toshi
Głuchoniemy kadłubek bez nerki



Dołączył: 05 Sty 2006
Posty: 252
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z analnego wyziewu

Post
Part 1 nie dziala :/ poratuje ktos?


Post został pochwalony 0 razy
Wto 21:05, 04 Kwi 2006 Zobacz profil autora
Lukk
owoc jogobelli



Dołączył: 06 Lut 2006
Posty: 552
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: 4 karton Po zapałkach po prawej stronie obok tego bloku.

Post
no zajebistak gierka na psx to młuciłem chyba ze dwa razy przeszedłem :] ale to było dawnoooo....


Post został pochwalony 0 razy
Wto 21:08, 04 Kwi 2006 Zobacz profil autora
oxen
Wartki Rumcajs



Dołączył: 06 Gru 2005
Posty: 522
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ona sie tu wziela

Post
no lipa jest This link will become active again when someone re-uploads the file.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 21:38, 04 Kwi 2006 Zobacz profil autora
Fredi
***



Dołączył: 17 Gru 2005
Posty: 2010
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5


Post
Wszystko działało, ale ten post był pisany 9 stycznia, więc nie dziwota. Sam sprawdzam po kolei wszystkie posty zamieszczone w tym dziale. Ale tyle tego jest, że nie nadążam. Poszperam w Internecie, może znajdę


Post został pochwalony 0 razy
Śro 9:06, 05 Kwi 2006 Zobacz profil autora
Toshi
Głuchoniemy kadłubek bez nerki



Dołączył: 05 Sty 2006
Posty: 252
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z analnego wyziewu

Post
Nowe linki i to do obrazu płytki :) .iso rulez :D

Kod:
http://www.megaupload.com/?d=TE20GGWB
http://www.megaupload.com/?d=6X588C4K
http://www.megaupload.com/?d=J9ASYZYM
http://www.megaupload.com/?d=4PCFCK7P
http://www.megaupload.com/?d=USWFTW3D

Password : [link widoczny dla zalogowanych]



Post został pochwalony 0 razy
Nie 22:27, 14 Maj 2006 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum -FORUM WAL SIE NA RYJ- bf.one.pl Strona Główna » Magazyn Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin