Forum -FORUM WAL SIE NA RYJ- bf.one.pl Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
[HTPP] Flatout

 
Odpowiedz do tematu    Forum -FORUM WAL SIE NA RYJ- bf.one.pl Strona Główna » Magazyn Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
[HTPP] Flatout
Autor Wiadomość
Fredi
***



Dołączył: 17 Gru 2005
Posty: 2010
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5


Post [HTPP] Flatout
Flatout




[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Kiedy kilka miesięcy temu przygotowywałem zapowiedź FlatOuta, mogłem jedynie spekulować na temat prawdopodobnej jakości gry czy ewentualnych podobieństw do cenionej na całym świecie (aczkolwiek ostatnio nieco zapomnianej) serii Destruction Derby. Teraz, po wielogodzinnych sesjach z finalną wersją gry, jestem w stanie stwierdzić, iż mamy do czynienia z niezwykle udaną próbą nawiązania do produkowanych przez Psygnosis ścigałek. Chętnie napisałbym w tym miejscu, iż mamy do czynienia z kontynuacją, ale wolę zostawić sobie otwarte pole na wypadek, gdyby wspomniana przed chwilą firma zdecydowała się jednak powrócić z serią Destruction Derby na rynek komputerów osobistych. Nie o tym ma być tu jednak mowa. Jeżeli kochasz wiejski tuning a pojęcia takie jak „wing commander” czy „bad boy” nie są ci obce, powinieneś pozostać przy swoich ulubionych tytułach, z drugą odsłoną NFS:U na czele. Jeśli natomiast w ścigałkach najbardziej interesują cię widowiskowe kraksy i nie możesz przeboleć wyłącznie konsolowych premier takich hitów jak chociażby Burnout, to lepiej nie mogłeś trafić. FlatOut powinien zadowolić zakochanych w zgrzycie blachy i odgłosie tłuczenia szyb. Dowodów szukać należy w poniższym tekście oraz na dołączonych do niego screenach. A więc... gaz do dechy! Zanim przejdziemy do spraw związanych z właściwą demolką, warto byłoby co nieco napisać o możliwościach opisywanej gry, ze szczególnym uwzględnieniem dostępnych trybów zabawy. Jeszcze przed rozpoczęciem właściwej rozgrywki należy ustalić poziom trudności. Opcja ta w ścigałkach, stawiających głównie na efekty wizualne a nie kwestie czysto techniczne, nie pojawia się zbyt często. Wbrew pozorom wybór nie jest prosty, gdyż różnice pomiędzy trybami zręcznościowym a symulacyjnym nie ograniczają się jedynie do kilku szczegółów związanych z zachowaniem pojazdu na trasie. Nie przesadzę chyba mówiąc, iż mamy tu do czynienia z dwoma zupełnie odmiennymi rodzajami zabawy. W trybie Arcade pojazdem steruje się w dość przyjemny sposób. Jeśli tylko nie zapomnimy o regularnym korzystaniu z pedału hamulca, z większości kłopotów powinniśmy wyjść bez większych problemów. Tryb symulacji wymaga już natomiast sporej wprawy. Bez znajomości zachowania pojazdów o różnych typach napędów nie ma co nawet startować. Nie muszę chyba też mówić, iż w trybie tym wymagana jest już pełnoprawna kierownica. Posiadanie samej klawiatury czy klasycznego joypada, nawet w przypadku wykazywania się sporymi umiejętnościami, jest w tej sytuacji niewystarczające.


MINIMALNE:
Procesor 800MHZ Pentium lub AMD
196MB RAM
Karta graficzna z minimum 32MB pamięci typu Geforce2, Radeon 9200
Karta dźwiękowa zgodna z DirectX 9.0c
Windows 98/Me/2000/Xp
DirectX 9.0c

ZALECANE:
Procesor 2GHZ Pentium lub AMD
512MB RAM
Karta graficzna z minimum 64MB pamięci
Karta dźwiękowa 6-kanałowa zgodna z DirectX 9.0c
Windows 98/Me/2000/Xp
DirectX 9.0c


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Fredi dnia Pon 18:13, 06 Lut 2006, w całości zmieniany 1 raz
Pon 9:06, 06 Lut 2006 Zobacz profil autora
SZEFU
REAL GANGSTA'
REAL GANGSTA'



Dołączył: 05 Gru 2005
Posty: 1246
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z piekła rodem...

Post
Najtrudniejsza i najbardziej nietypowa samochodówka w jakie grałem. Jest naprawde zajebista i wciągająca. Polecam wszystkim nawet tym, którzy nie przepadają za samochodówkami.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 13:04, 06 Lut 2006 Zobacz profil autora
COMMANDO FUKA
Gość







Post
Macie wymagania do tego?;D
Pon 17:08, 06 Lut 2006
Fredi
***



Dołączył: 17 Gru 2005
Posty: 2010
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5


Post
Wymagania dodane


Post został pochwalony 0 razy
Pon 18:13, 06 Lut 2006 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum -FORUM WAL SIE NA RYJ- bf.one.pl Strona Główna » Magazyn Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin