Przegląd tematu
Autor Wiadomość
Barabasz
PostWysłany: Czw 14:03, 16 Lut 2006    Temat postu:

nom gralem w 1 i 2
Kowal
PostWysłany: Czw 13:30, 16 Lut 2006    Temat postu:

Zajebista giercocha...
Fredi
PostWysłany: Czw 13:22, 16 Lut 2006    Temat postu: [RS] [MU] Gothic II: Noc Kruka + Gothic II

Gothic II: Noc Kruka + Gothic II



1
http://rapidshare.de/files/9916095/GII1.part1.rar
http://rapidshare.de/files/9922267/GII1.part2.rar
http://rapidshare.de/files/9930194/GII1.part3.rar
http://rapidshare.de/files/9949062/GII1.part4.rar
http://www.megaupload.com/?d=A3XXZDOA
http://rapidshare.de/files/9968028/GII1.part7.rar
http://rapidshare.de/files/9916502/GII1.part8.rar
Password cd1: 2dfy4fgh

2
http://rapidshare.de/files/9975692/GII2.part1.rar
http://rapidshare.de/files/9982067/GII2.part2.rar
http://rapidshare.de/files/9989334/GII2.part3.rar
http://rapidshare.de/files/9995045/GII2.part4.rar
http://www.megaupload.com/?d=O9W8RUSI
Password cd2: 4fgjh6g

3
http://rapidshare.de/files/10121360/GII3.part1.rar
http://rapidshare.de/files/10128396/GII3.part2.rar
http://www.megaupload.com/?d=7XW9XF43
http://rapidshare.de/files/10123208/GII3.part5.rar
Password cd3: 4kisde3d

4
http://www.megaupload.com/?d=23HMIZZT
http://www.megaupload.com/?d=CRU8PWPM
http://www.megaupload.com/?d=BKO9HFYE
http://rapidshare.de/files/10058419/GII4.part7.rar
Password cd4: 3fhrt5

musicie sobie poszukać serial

Gothic II: Noc Kruka jest tak skonstruowanym dodatkiem, że cała przygoda zaczyna się od początku. Nowe zadania zostały wplecione pomiędzy stare, a te znane już czasem mają inne możliwości rozwiązania. Podniesiony został poziom trudności, potwory i przeciwnicy stali się twardsi i silniejsi – mają więcej życia i ranią mocniej. Wzmocnienie siły przeciwników pociągnęło za sobą zwiększenie siły rażenia broni. Zadaje ona większe obrażenia, ale na szczęście zbroje też lepiej chronią. Ponadto teraz niektóre rodzaje uzbrojenia dodają punkty do umiejętności walki. Jednak mocniejsze bronie potrzebują więcej siły czy zręczności, żeby móc nimi władać, a o podniesienie tych statystyk jest trudniej niż w Gothic II. Za każdy kolejny poziom rozwoju otrzymujemy do dyspozycji 10 punktów nauki, a zwiększenie o jeden stopień siłę, zręczność czy umiejętności walki potrafi kosztować aż kilka tych punktów. Zatem rozwój tym razem trzeba planować bardzo starannie i rozwijać tylko te cechy, które uznajemy za niezbędne.
Na samym początku gry najlepiej unikać zapuszczania się w okoliczne lasy i jaskinie, ponieważ przeważnie roi się tam od różnego rodzaju bestii, których pokonanie jest nie lada wyczynem. Jeśli chodzi o walkę z przeciwnikami, przynajmniej na początku, to dobrym sposobem jest pojedyncze wywabianie ich z ukrycia.
W całej grze pojawiają się posągi Innosa oraz Beliara, przed którymi można się pomodlić. Innos czasem podniesie nasze atrybuty, najczęściej siłę lub zręczność, ale za to modlitwy do Beliara mają przeważnie opłakane skutki dla naszego bohatera. Ponadto, tak jak w podstawowym Gothicu, w łóżkach śpimy, dzięki temu odzyskujemy zdrowie oraz zasób many, w kuchniach smażymy mięso. Na stołach alchemicznych przyrządzamy mikstury, a przy runicznych runy.
W drugim rozdziale istnieje możliwość nauczenia się prastarych języków budowniczych, dzięki którym można odczytać znalezione kamienne tabliczki, a te podnoszą atrybuty bądź umiejętności bojowe. Można również nauczyć się wydobywania złota i przetapiać je na monety.
Gracz ma do wyboru, tak jak w podstawowym Gothicu, trzy potężne gildie, czyli Magów Ognia, najemników i strażników miejskich. Dołączenie do którejś z nich jest obowiązkowe. Ponadto istnieje możliwość przyłączenia się do gildii złodziei, piratów i bandytów oraz do Wodnego Kręgu i ekspedycji Magów Wody. W zależności od dokonanego wyboru różnią się nieco otrzymywane zadania w trakcie rozgrywki, ale główny przebieg gry pozostaje niezmienny.
W poradniku znajdziecie wszystkie mapy, jakie będą Wam potrzebne oraz dokładny opis czterech najważniejszych z nich. Pojawiające się w tekście odnośniki do lokacji to liczby ujęte w nawiasy, według następujących skrótów: mapa terenów Khorinis [TK], mapa Khorinis [K], mapa Zapomnianej Doliny Budowniczych [ZD] oraz mapa Górniczej Doliny [GD]. Na końcu poradnika znajdziecie również spis wszystkich postaci neutralnych, nauczycieli i sprzedawców.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.