Rejestracja
•
Szukaj
•
FAQ
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Zaloguj
Forum -FORUM WAL SIE NA RYJ- bf.one.pl Strona Główna
»
Magazyn
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Add image to post
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Dyskusje Wal Sie Na Ryj
----------------
Kontroluj Bajere
Po Kielichu
Zero Tolerancji
Filmy
Muza
Co u WAS słychać???
Działy Tematyczne
----------------
Magazyn
Komputry i Internety
Techniczny
----------------
Sprawy Forum
Wyjebka
Przegląd tematu
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Barabasz
Wysłany: Czw 14:03, 16 Lut 2006
Temat postu:
nom gralem w 1 i 2
Kowal
Wysłany: Czw 13:30, 16 Lut 2006
Temat postu:
Zajebista giercocha...
Fredi
Wysłany: Czw 13:22, 16 Lut 2006
Temat postu: [RS] [MU] Gothic II: Noc Kruka + Gothic II
Gothic II: Noc Kruka + Gothic II
1
http://rapidshare.de/files/9916095/GII1.part1.rar
http://rapidshare.de/files/9922267/GII1.part2.rar
http://rapidshare.de/files/9930194/GII1.part3.rar
http://rapidshare.de/files/9949062/GII1.part4.rar
http://www.megaupload.com/?d=A3XXZDOA
http://rapidshare.de/files/9968028/GII1.part7.rar
http://rapidshare.de/files/9916502/GII1.part8.rar
Password cd1: 2dfy4fgh
2
http://rapidshare.de/files/9975692/GII2.part1.rar
http://rapidshare.de/files/9982067/GII2.part2.rar
http://rapidshare.de/files/9989334/GII2.part3.rar
http://rapidshare.de/files/9995045/GII2.part4.rar
http://www.megaupload.com/?d=O9W8RUSI
Password cd2: 4fgjh6g
3
http://rapidshare.de/files/10121360/GII3.part1.rar
http://rapidshare.de/files/10128396/GII3.part2.rar
http://www.megaupload.com/?d=7XW9XF43
http://rapidshare.de/files/10123208/GII3.part5.rar
Password cd3: 4kisde3d
4
http://www.megaupload.com/?d=23HMIZZT
http://www.megaupload.com/?d=CRU8PWPM
http://www.megaupload.com/?d=BKO9HFYE
http://rapidshare.de/files/10058419/GII4.part7.rar
Password cd4: 3fhrt5
musicie sobie poszukać serial
Gothic II: Noc Kruka jest tak skonstruowanym dodatkiem, że cała przygoda zaczyna się od początku. Nowe zadania zostały wplecione pomiędzy stare, a te znane już czasem mają inne możliwości rozwiązania. Podniesiony został poziom trudności, potwory i przeciwnicy stali się twardsi i silniejsi – mają więcej życia i ranią mocniej. Wzmocnienie siły przeciwników pociągnęło za sobą zwiększenie siły rażenia broni. Zadaje ona większe obrażenia, ale na szczęście zbroje też lepiej chronią. Ponadto teraz niektóre rodzaje uzbrojenia dodają punkty do umiejętności walki. Jednak mocniejsze bronie potrzebują więcej siły czy zręczności, żeby móc nimi władać, a o podniesienie tych statystyk jest trudniej niż w Gothic II. Za każdy kolejny poziom rozwoju otrzymujemy do dyspozycji 10 punktów nauki, a zwiększenie o jeden stopień siłę, zręczność czy umiejętności walki potrafi kosztować aż kilka tych punktów. Zatem rozwój tym razem trzeba planować bardzo starannie i rozwijać tylko te cechy, które uznajemy za niezbędne.
Na samym początku gry najlepiej unikać zapuszczania się w okoliczne lasy i jaskinie, ponieważ przeważnie roi się tam od różnego rodzaju bestii, których pokonanie jest nie lada wyczynem. Jeśli chodzi o walkę z przeciwnikami, przynajmniej na początku, to dobrym sposobem jest pojedyncze wywabianie ich z ukrycia.
W całej grze pojawiają się posągi Innosa oraz Beliara, przed którymi można się pomodlić. Innos czasem podniesie nasze atrybuty, najczęściej siłę lub zręczność, ale za to modlitwy do Beliara mają przeważnie opłakane skutki dla naszego bohatera. Ponadto, tak jak w podstawowym Gothicu, w łóżkach śpimy, dzięki temu odzyskujemy zdrowie oraz zasób many, w kuchniach smażymy mięso. Na stołach alchemicznych przyrządzamy mikstury, a przy runicznych runy.
W drugim rozdziale istnieje możliwość nauczenia się prastarych języków budowniczych, dzięki którym można odczytać znalezione kamienne tabliczki, a te podnoszą atrybuty bądź umiejętności bojowe. Można również nauczyć się wydobywania złota i przetapiać je na monety.
Gracz ma do wyboru, tak jak w podstawowym Gothicu, trzy potężne gildie, czyli Magów Ognia, najemników i strażników miejskich. Dołączenie do którejś z nich jest obowiązkowe. Ponadto istnieje możliwość przyłączenia się do gildii złodziei, piratów i bandytów oraz do Wodnego Kręgu i ekspedycji Magów Wody. W zależności od dokonanego wyboru różnią się nieco otrzymywane zadania w trakcie rozgrywki, ale główny przebieg gry pozostaje niezmienny.
W poradniku znajdziecie wszystkie mapy, jakie będą Wam potrzebne oraz dokładny opis czterech najważniejszych z nich. Pojawiające się w tekście odnośniki do lokacji to liczby ujęte w nawiasy, według następujących skrótów: mapa terenów Khorinis [TK], mapa Khorinis [K], mapa Zapomnianej Doliny Budowniczych [ZD] oraz mapa Górniczej Doliny [GD]. Na końcu poradnika znajdziecie również spis wszystkich postaci neutralnych, nauczycieli i sprzedawców.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Design by
Freestyle XL
/
Music Lyrics
.
Regulamin