Rejestracja
•
Szukaj
•
FAQ
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Zaloguj
Forum -FORUM WAL SIE NA RYJ- bf.one.pl Strona Główna
»
Magazyn
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Add image to post
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Dyskusje Wal Sie Na Ryj
----------------
Kontroluj Bajere
Po Kielichu
Zero Tolerancji
Filmy
Muza
Co u WAS słychać???
Działy Tematyczne
----------------
Magazyn
Komputry i Internety
Techniczny
----------------
Sprawy Forum
Wyjebka
Przegląd tematu
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Fredi
Wysłany: Pon 18:13, 06 Lut 2006
Temat postu:
Wymagania dodane
COMMANDO FUKA
Wysłany: Pon 17:08, 06 Lut 2006
Temat postu:
Macie wymagania do tego?;D
SZEFU
Wysłany: Pon 13:04, 06 Lut 2006
Temat postu:
Najtrudniejsza i najbardziej nietypowa samochodówka w jakie grałem. Jest naprawde zajebista i wciągająca. Polecam wszystkim nawet tym, którzy nie przepadają za samochodówkami.
Fredi
Wysłany: Pon 9:06, 06 Lut 2006
Temat postu: [HTPP] Flatout
Flatout
http://web.tiscali.it/uukiwiuu02/Flatout.r00
http://web.tiscali.it/uukiwiuu03/Flatout.r01
http://web.tiscali.it/uukiwiuu04/Flatout.r02
http://web.tiscali.it/uukiwiuu05/Flatout.r03
http://web.tiscali.it/uukiwiuu06/Flatout.r04
http://web.tiscali.it/uukiwiuu07/Flatout.r05
http://web.tiscali.it/uukiwiuu08/Flatout.r06
http://web.tiscali.it/uukiwiuu09/Flatout.r07
http://web.tiscali.it/uukiwiuu10/Flatout.r08
http://web.tiscali.it/uukiwiuu11/Flatout.r09
http://web.tiscali.it/uukiwiuu12/Flatout.r10
http://web.tiscali.it/uukiwiuu13/Flatout.r11
http://web.tiscali.it/uukiwiuu14/Flatout.r12
http://web.tiscali.it/uukiwiuu15/Flatout.r13
http://web.tiscali.it/uukiwiuu16/Flatout.r14
http://web.tiscali.it/uukiwiuu17/Flatout.r15
http://web.tiscali.it/uukiwiuu18/Flatout.r16
http://web.tiscali.it/uukiwiuu19/Flatout.r17
http://web.tiscali.it/kiwitt01/Flatout.r18
http://web.tiscali.it/kiwitt02/Flatout.r19
http://web.tiscali.it/kiwitt03/Flatout.rar
Kiedy kilka miesięcy temu przygotowywałem zapowiedź FlatOuta, mogłem jedynie spekulować na temat prawdopodobnej jakości gry czy ewentualnych podobieństw do cenionej na całym świecie (aczkolwiek ostatnio nieco zapomnianej) serii Destruction Derby. Teraz, po wielogodzinnych sesjach z finalną wersją gry, jestem w stanie stwierdzić, iż mamy do czynienia z niezwykle udaną próbą nawiązania do produkowanych przez Psygnosis ścigałek. Chętnie napisałbym w tym miejscu, iż mamy do czynienia z kontynuacją, ale wolę zostawić sobie otwarte pole na wypadek, gdyby wspomniana przed chwilą firma zdecydowała się jednak powrócić z serią Destruction Derby na rynek komputerów osobistych. Nie o tym ma być tu jednak mowa. Jeżeli kochasz wiejski tuning a pojęcia takie jak „wing commander” czy „bad boy” nie są ci obce, powinieneś pozostać przy swoich ulubionych tytułach, z drugą odsłoną NFS:U na czele. Jeśli natomiast w ścigałkach najbardziej interesują cię widowiskowe kraksy i nie możesz przeboleć wyłącznie konsolowych premier takich hitów jak chociażby Burnout, to lepiej nie mogłeś trafić. FlatOut powinien zadowolić zakochanych w zgrzycie blachy i odgłosie tłuczenia szyb. Dowodów szukać należy w poniższym tekście oraz na dołączonych do niego screenach. A więc... gaz do dechy! Zanim przejdziemy do spraw związanych z właściwą demolką, warto byłoby co nieco napisać o możliwościach opisywanej gry, ze szczególnym uwzględnieniem dostępnych trybów zabawy. Jeszcze przed rozpoczęciem właściwej rozgrywki należy ustalić poziom trudności. Opcja ta w ścigałkach, stawiających głównie na efekty wizualne a nie kwestie czysto techniczne, nie pojawia się zbyt często. Wbrew pozorom wybór nie jest prosty, gdyż różnice pomiędzy trybami zręcznościowym a symulacyjnym nie ograniczają się jedynie do kilku szczegółów związanych z zachowaniem pojazdu na trasie. Nie przesadzę chyba mówiąc, iż mamy tu do czynienia z dwoma zupełnie odmiennymi rodzajami zabawy. W trybie Arcade pojazdem steruje się w dość przyjemny sposób. Jeśli tylko nie zapomnimy o regularnym korzystaniu z pedału hamulca, z większości kłopotów powinniśmy wyjść bez większych problemów. Tryb symulacji wymaga już natomiast sporej wprawy. Bez znajomości zachowania pojazdów o różnych typach napędów nie ma co nawet startować. Nie muszę chyba też mówić, iż w trybie tym wymagana jest już pełnoprawna kierownica. Posiadanie samej klawiatury czy klasycznego joypada, nawet w przypadku wykazywania się sporymi umiejętnościami, jest w tej sytuacji niewystarczające.
MINIMALNE:
Procesor 800MHZ Pentium lub AMD
196MB RAM
Karta graficzna z minimum 32MB pamięci typu Geforce2, Radeon 9200
Karta dźwiękowa zgodna z DirectX 9.0c
Windows 98/Me/2000/Xp
DirectX 9.0c
ZALECANE:
Procesor 2GHZ Pentium lub AMD
512MB RAM
Karta graficzna z minimum 64MB pamięci
Karta dźwiękowa 6-kanałowa zgodna z DirectX 9.0c
Windows 98/Me/2000/Xp
DirectX 9.0c
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Design by
Freestyle XL
/
Music Lyrics
.
Regulamin